Obserwatorzy

czwartek, 31 lipca 2014

Eveline Cosmetics- Parafinowa maska do rąk

Już ostatni produkt. Parafinowa maska do rąk.

Od producenta:
Rozgrzewająca maska bogata w zaawansowane składniki aktywne regeneruje i odżywia suchą oraz zniszczoną skórę dłoni. Unikalna formuła zawierająca parafinę i wosk pszczeli długotrwale nawilża, uelastycznia, zmiękcza i wygładza. Kompleks Oxynex K® odmładza delikatną skórę dłoni oraz chroni ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Likwiduje oznaki starzenia, napina skórę, rozjaśnia plamy i przebarwienia. Ekstrakty olejowe z aloesu i nagietka skutecznie regenerują, wzmacniają i łagodzą podrażnienia. Masło shea intensywnie pielęgnuje, natłuszcza i nawilża.Formuła delikatnie rozgrzewa dłonie, dzięki czemu umożliwia przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry. Po zastosowaniu dłonie odzyskują swą naturalną miękkość, elastyczność i witalność.

Moja opinia: Jest to również produkt, którego wcześniej nie używałam. Jestem z niego zadowolona. Po zabiegu skóra była miękka i zdecydowanie wygładzona. Produkt faktycznie rozgrzewał naszą skórę, więc również było to bardzo przyjemne uczucie. I faktycznie czułam, że skóra jest nawilżona oraz zregenerowana.  Myślę, że jest to bardzo przyjemny produkt, który gwarantuje nam chwilę przyjemnego relaksu.
Moja ocena: 5/5

12 komentarzy:

  1. musze zadbac o dlonie , bo sa w oplakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz ją widzę, jak gdzieś spotkam to wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego typu produkty. Świetnie działają na dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam tą maskę, ale jakoś nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki tej firmy, maski na dłonie nie miałam. Ocena twojej recenzji zachęca do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, testowała któraś może jakieś z kosmetyków z tego sklepu?? http://ambasadapiekna.com/
    Ostatnio się na niego natknęłam i widzę tu rzeczy, których nie widziałam wcześniej. Ktoś coś próbował??

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kupowałam ale teraz przerzuciłam się na sklep internetowy BOSCO DESIGN mają te same produkty ale zdecydowanie taniej

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Tobie przypomniałam sobie o istnieniu tego cuda ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:) Pozdrawiam i zapraszam częściej