Obserwatorzy

czwartek, 31 lipca 2014

Eveline Cosmetics- Depilacja

Witajcie ponownie. Kolejnym produktem, który chciałam Wam przedstawić jest ultradelikatny kren do depilacji oraz olejek po depilacji.

Krem do depilacji
Od producenta: Ultradelikatny krem przeznaczony jest do depilacji miejsc wrażliwych takich jak pachy, okolice bikini czy ręce. Krem skutecznie usuwa zbędne owłosienie, jednocześnie nie podrażniając skóry. Innowacyjna formuła Capislow™ zapobiega szybkiemu odrastaniu włosów, dzięki czemu skóra pozostaje idealnie gładka na dłużej. Olejek arganowy, wyciąg z jedwabiu i aloesu łagodzą podrażnienia, nawilżają i doskonale odżywiają skórę.
 
 

Moja opinia: Ten produkt zasłużył u mnie na dobrą opinię. Plusem dla produktu jest szpatułka, która dołączona jest do kremu. Sam krem bardzo dobrze się rozprowadza. Rąk nie depiluję, więc wypróbowałam go na okolice bikini oraz pachy. Krem mnie nie uczulił i świetnie usuwa zbędne owłosienie. Ta metoda według mnie jest o wiele lepsza niż zwykła maszynka. Jedynym minusem tego produktu jest zapach. Wiem, że praktycznie wszystkie tego typu produkty "śmierdzą" i ten niestety też. Czy ktoś kiedyś wymyśli ładnie pachnący krem do depilacji??? Niemniej jednak Skóra po jego użyciu nie jest podrażniona, jest delikatna i pozbawiona niepotrzebnych włosków.

Moja ocena: 5/5


Dostałam również multiregenerujący krem po depilacji

Od producenta:

Złoty kompleks 7 najcenniejszych dla skóry olejków pielęgnacyjnych i regenerujących.
Działa kojąco, naprawczo i odżywczo, pozostawiając skórę aksamitnie gładką i elastyczną.
Multiregenerujący olejek po depilacji 8 w 1 ZŁOTY KOMPLEKS 7 OLEJKÓW + WITAMINA E to innowacyjny kosmetyk łączący działanie wielu naturalnych substancji intensywnie odżywiających skórę. Olejek ma zbawienny wpływ na skórę po depilacji, doskonale przywraca jej równowagę
i spektakularnie poprawia wygląd. Zaawansowana formuła wzbogacona drogocennymi olejkami błyskawicznie koi i łagodzi podrażnienia, intensywnie nawilża i regeneruje, dzięki czemu skóra staje się elastyczna i aksamitnie gładka.

 
Moja opinia: Co tu dużo pisać... Świetny produkt po depilacji.  Czy łagodzi podrażnienia, nie wiem, gdyż podrażnień nie miałam. Natomiast olejek świetnie nawilża skórę i ją regeneruję oraz wygładza. Poza tym produkt pachnie równie cudownie jak opisywany przeze mnie wcześniej olejek do skórek i paznokci. Zapach lekki, delikatny, cytrusowy. Oprócz tego produkt jest w świetnym opakowaniu, nie jest duże ale ma cudowną małą dziurkę, która powoduje, że wydobywa się z opakowania niewiele produktu...Idealnie na posmarowanie wydepilowanych miejsc.

Moja ocena: 5/5

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz:) Pozdrawiam i zapraszam częściej