Obserwatorzy

czwartek, 31 lipca 2014

Eveline Cosmetics-Higiena intymna

Przedostatnim produktem, który chciałabym przedstawić jest żel do higieny intymnej.

Od producenta:Żel do higieny intymnej LactaMED™ zapewnia delikatną pielęgnację miejsc wymagających specjalnej ochrony. Dzięki innowacyjnym składnikom aktywnym łagodzi podrażnienia, przywraca naturalna równowagę pH oraz odbudowuje optymalna mikroflorę. Żel LactaMED™ polecany jest do codziennej pielęgnacji okolic intymnych. Efektywnie koi i łagodzi podrażnienia, skutecznie neutralizuje nieprzyjemny zapach, dzięki czemu doskonale sprawdza sie nawet u osób intensywnie uprawiających sport. Żel wyjątkowo delikatnie myje miejsca intymne, nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka i pozostawiając na długo uczucie świeżości i komfortu.

 Moja opinia: Krótko i na temat: Produkt idealny. Nawet moja mama była nim zachwycona. Podrażnień nie mam, więc jeśli chodzi o łagodzenie podrażnień to nie mogę się wypowiedzieć. Plusem jest przede wszystkim opakowanie z pompką, delikatna kremowa konsystencja i delikatny przyjemny zapach, który odświeża. Produkt mnie nie podrażnił i zachwycił w 100 %.

Moja ocena: 5/5

2 komentarze:

  1. Sceptycznie podchodzę do środków do higieny intymnej. Większość z nich podrażniała skórę. Tego akurat nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:) Pozdrawiam i zapraszam częściej