Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

Haul Bordowych Szpilek z dużą dawką NOWOŚCI!

Witam Was moje kochane czytelniczki. Oj jakże dawno mnie tu nie było. Tyle się pozmieniało. Niestety nie mam stałego dostępu do internetu i to chyba jest największy mój problem gdyż nie mogę być z Wami cały czas.  Jednak od 1:00 do 7:00 Mam 50 GB transfer także stanę się nocnym markiem i będę do Was zaglądać nocą.

Wczoraj w końcu trafiła do mnie paczuszka od Pani Uli  Pani Joli oraz Pana Piotra z Agencji Get in Touch Sense and Body, a w niej Nowość -Rewitalizująca linia do włosów z marokańskim olejem arganowym marki Marc Anthony.


Szampon, odżywka i olejek + co jest bardzo miłym zaskoczeniem: karteczka świąteczna z życzeniami oraz przepiękna kartka Sense and Body - a z tyłu wiadomość dla Malwinki:)

Niezmiernie się cieszę, że będę mogła testować ten zestaw. Moje włosy rosną jak szalone- WRESZCIE!  W końcu zadbałam o końcówki, oraz o całe włosów o ich nawilżenie- to dzięki olejowaniu włosów olejem kokosowym. Ciekawi mnie bardzo działanie oleju arganowego więc za chwilkę lecę wypróbować te nowe niebieskie cudeńka.










Poniżej jeszcze kilka kosmetyków, które ostatnio kupiłam i zajęły mi już jedną część szafki w łazience.

 Od lewej:
 -Yves Rocher-  szampon-żel pod prysznic Werbena
- Płyn do kąpieli Johnson's Dreamy Skin -mój najukochańszy płyn do kąpieli z kwiatem księżycowym
- Luksja płyn do kąpieli o zapachu czekolady z pomarańczą
- Original source- żelik pod prysznic Śliwka w syropie klonowym- cudowny fioletek




oraz dwa nudziaki

-Essence-lakier do paznokci Nude Glam -05- Cafe ole
-Essence - szminka  o numerze 52 -In the Nude














Zabieram się za testowanie:)
Który produkt chcecie abym zrecenzowała jako pierwszy????
Pozdrawiam cieplutko w tą zimę:* i do zobaczenia w nocy:)

16 komentarzy:

  1. czy tylko do mnie nie dotarła paczka z marc anthony? :( czekam i czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjdzie ja też długo czekałam, myślałam że już zaginęła a tu proszę akurat taki prezent na święta prawie

      Usuń
  2. uwielbiam tą szminkę (!), to jedna z tych moich ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. szminkę pokaż :) i lakier ;)

    fajne łupy ;) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  4. o mój ulubiony płyn do kąpieli z Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki, ja także na początku tygodnia dostałam i już 2 razy testowałam:P

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dostalam swoja paczke;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Luksjowy płyn czekoladowy bardzo mnie interesuje - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. polowałam z pół roku temu na tę nude szminkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zapach tego fioletowego cudeńka z Johnson's:)
    chętnie bym wypróbowała ten płyn do kąpeli Luksja Choco ale nie mam dostępu, jak będe w Polsce to kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  10. ta linia do włosów bardzo kusząca jest :)
    dziękuje za odwiedziny :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak lakier prezentuje się na paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nudziaka Essence:) Jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!
    Zostałaś otagowana!
    http://mrucznie.blogspot.com/2012/12/nadine-sie-rozkleja-tag-libster-blog.html

    Buziaki,
    Nadine

    OdpowiedzUsuń
  14. na wielu blogach widziałam już tą pomadkę z Essence, muszę chyba przyjrzeć się jej w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:) Pozdrawiam i zapraszam częściej