Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

Moi nowi przyjaciele- Nudziaki

Kochane chciałyście zobaczyć lakierek z poprzedniej notki na paznokietkach więc już wszytsko przygotowałam lakierek i szminkę

Tak jak wczoraj pisałam niedawno kupiłam lakier do paznokci Essence Nude Glam o numerze 05-Cafe Ole.                                                                            
                       

Moja opinia: Bardzo chciałam nudziaka, czekałam długo aż mi paznokietku urosną, bo niestety przez mój kierunek studiów, kwasy, smary itp miałam strasznie zniszczone paznokcie. Ale udało się!! Lakier kosztował około 7 zł w Drogerii Natura. Firmę Essence bardzo lubię, a w szczególności ich lakiery: szybko schną, oczywiście trzeba nakładać 2 warstwy by nie było prześwitów, ale poza tym wszystko jest idealnie. Oczywiście na pomalowane paznokcie nakładam jeszcze bezbarwny lakier z My secret , żeby podstawowy lakier dłużej się trzymał. Szczerze powiedziawszy to na początku nie mogłam się przyzwyczaić do koloru, gdyż wydawało mi się, że moje pomalowane paznokcie mają trupi odcień. Na szczęście po pewnym czasie się przyzwyczaiłam. Kolor nie bije po oczach, także do szkoły czy gdziekolwiek będzie pasował.
Moja ocena: 5/5



A tu moje ledwo wyhodowane paznokietki:



















I przyszedł czas na szminkę również z firmy Essence o numerze 52- In the Nude

Moja opinia: Ile ja się nachodziłam, żeby w końcu znaleźć odpowiednią szminkę nude... Zakupiłam ją również w Naturze w cenie 8.99. Szminka nie jest dużych rozmiarów, jak widzicie nie jest jej zbyt dużo, ale jak dla mnie w sam raz. Jak się skończy może skuszę się na inny odcień. Szminka świetnie nawilża usta, co dla mnie było miłym zaskoczeniem. Na ustach dobrze się trzyma , ale wiadomo przy jedzeniu zaraz schodzi ale to chyba normalne. Cóż mogę jeszcze dodać... ładnie pokrywa usta. Taka szminka na co dzień.
Moja ocena: 4/5

Moje drogie napiszcie co sądzicie?  Mam nadzieję, że przydał się post tym, które jeszcze nie decydowały się na zakup nudziaków:*
Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. podobają mi się te nudziaki:) chyba muszę sama je kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta szminka, chyba muszę się wybrać do natury:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdzie nie mogę w Naturze znaleźć tego nudziaka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i tą szmineczkę i lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie takie krótkie te twoje pazurki, chętnie oddam moje szponki (jak odrosną) za twój kształt oka i powieki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:) Pozdrawiam i zapraszam częściej