Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

Epionce- Lityczny żel oczyszczający

Witam Was moje drogie bardzo serdecznie. Dziś przychodzę do Was z produktem, któy otrzymałam do testów dzięki współpracy z Agencją Get In Touch.















Od producenta: Lytic Gel Cleanser /LGC/ to najlepszy wybór dla skóry tłustej/z problemami. Żel skutecznie usuwa brud, tłuszcz i makijaż, bez nadmiernego wysuszania lub niepotrzebnego podrażniania.















Dziś Bordowe Szpilki będą recenzować Lityczny żel oczyszczający marki Epionce- http://epionce.pl.

Kosmetyki marki Epionce dostępne są na www.dermstore.pl

Moja opinia: Dzięki w/w agencji mogłam sobie wybrać jeden z 3 produktów do testów marki Epionce: były to: mleczko oczyszczające, łagodna pianka oraz żel lityczny. Ja zdecydowałam się na ten ostatni. Produkt otrzymałam w formie próbki, ale szczerze mówiąc nawet taka próbka cieszy, gdy pełnowymiarowy produkt o pojemności 170 ml kosztuje 129 zł. Próbka ma pojemność 15 ml, ale według mnie jest bardzo wydajna, ale o tym później. Żel lityczny znajduje się jak widzicie na zdjęciu powyżej w dosyć miękkim opakowaniu z tworzywa sztucznego. Dosyć miękkie opakowanie bardzo ułatwia wydobywanie produktu  co dla mnie jest plusem. Co wchodzi w skład żelu? prawoślaz lekarski, daktyle, kora wierzby oraz mentol. Konsystencja jest żelowa, o zapachu takim lekko cytrusowym. Gdy nałożę go na wilgotną skórę całej twarzy i rozsmaruje , przypiera konsystencje białą. Po zmyciu odczuwamy na twarzy działanie chłodzące, dzięki zawartemu mentolowi. Mówiąc szczerze jest to ogromny plus dla tego produktu. Zdecydowałam się na ten żel, gdyż już od dłuższego czasu nie mogę sobie poradzić z grudkami podskórnymi i pryszczami na czole. Używałam wielu produktów, i szczerze mówiąc żaden w dużej mierze nie poprawił mojego czoła. Jeśli chodzi o działanie tego żelu to jestem bardzo zadowolona z efektów. Przede wszystkim żel nie wysusza mojej cery i nie podrażnia. Przy płatkach nosowych jak i na samym nosie świetnie oczyścił pory i według mnie chyba nawet się troszeczkę zmniejszyły. Na mój trądzik (mimo, że mam 23 lata i nie wiem z jakiego powodu już walczę z nim od wielu miesięcy) działa również bardzo dobrze, czerwone plamy po ropniaczkach nie są aż tak widoczne i faktycznie sam trądzik w dużym stopniu się zmniejszył. Jak wcześniej miałam obsypaną większą część czoła, tak teraz zostało już tylko kilka małych syfków. Oczywiście po stosowaniu żelu używam jeszcze nawilżającego kremu na noc. Jeżeli chodzi o usuwanie brudu czy makijażu to nie wiem, gdyż ja myję tym żelem już oczyszczoną twarz z makijażu chusteczkami do demakijażu.
A jeśli chodzi o wydajność tę próbkę stosuje już od ponad tygodnia- codziennie i żelu starczy na jeszcze trochę myć. Na prawdę tak go krótko stosuje, a efekty już są. Ciekawe jak by tak go stosować przez dłuższy okres czasu, czy dalej by się sprawdzał ??? Według mnie mimo, iż cena jest bardzo wysoka (niestety) to produkt jest godny uwagi.
Moja ocena 5/6


Czy któraś z Was miała już okazję testować produkt tej marki lub też akurat ten żel? Jestem ciekawa opinii.
Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Produkt zapowiada się bardzo ciekawie, chętnie bym go wypróbowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam ani marki, ani żelu.
    Cena faktycznie troszkę straszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy, do mycia twarzy zazwyczaj używam mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie,ani o jej produktach,ale z tego co czytam ten produkt byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:) Pozdrawiam i zapraszam częściej