Obserwatorzy

czwartek, 31 lipca 2014

Eveline Cosmetics- Pomadka Pink Baby

Witajcie moi czytelnicy ponownie.
Kolejnym produktem, który Wam chciałam przedstawić jest pomadka do ust firmy Eveline Cosmetics.

Kilka słów wstępu ode mnie. Pomadki, to chyba oprócz lakierów do paznokci produkty, które najchętniej kupię. Najlepiej czuję się w mocnych czerwieniach, ciemnym wyrazistych różach lub neutralnych beżowych kolorach...

Od producenta: Kryjąca pomadka do ust, Głębia koloru, moc nawilżenia. Nadaje piękny i głęboki kolor
Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta. Zawiera filtry UV. Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin

 

Moja opinia: Aqua Platinum nr 484. Bardzo się ucieszyłam, gdy otrzymałam do testów także pomadkę. Niestety kolor w ogóle nie przypadł mi do gustu. Typowy jasny, bardzo jasny róż, który do mojej bardzo jasnej karnacji nie pasuje zupełnie. Nie zauważyłam zbyt wielu zalet, szczerze mówiąc tylko jedną: całkiem nieźle kryje. Poza tym, nie zauważyłam jakiegoś odżywienia, pielęgnacji czy regeneracji lub też nawilżenia. Pomadka w moim przypadku nie utrzymuje się zbyt długo, niestety "zjada się" dosyć szybko. Jeżeli chodzi o głęboki kolor to jeżeli pomaluję usta 3 razy to wyglądam jak opalone dziewczyny z solarium w jasno różowiutkich ustach. Nie wiem jak w przypadku innych kolorów...
Na koniec dodam jeszcze jednego plusa za opakowanie, które jest proste a zarazem bardzo eleganckie.

Moja ocena: 2/5

2 komentarze:

  1. Szkoda, że tak słabo wypada, bo kolor na zdjęciu jest bardzo ładny taki jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. ah szkoda bo kolorek prezentuje sie ladnie

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz:) Pozdrawiam i zapraszam częściej